Saturday, March 13, 2010

Tempat paling seram di Malaysia: Sek. Keb. Kuala Ampang

Setelah mencari beberapa blog seram, SK Kuala Ampang (sekolah yang pernah dihadiri oleh saudara saya) merupakan salah satu tempat paling seram di Malaysia.

Menurut apa yang ditulis oleh penulis blog tersebut:-
Kedengaran bunyi paip tandas dibuka (air) dan kelihatan suatu bayang merupai wanita berpakaian putih berkeliaran di kawasan belakang sekolah.

Disebalik cerita itu, terdapat juga pengalaman dari beberapa orang (kawan kepada saudara saya) menceritakan tentang kisah sekolah itu :-
Kawasan sekolah (tapak) merupakan tapak hospital kepada orang Jepun (mengikut khabar angin). Pada zaman jajahan Jepun, banyak orang Jepun mati di tempat itu. Selepas itu, seluruh kawasan itu dimajukan dan dijadikan sebuah kampung baru.

Namun, ada yang mengatakan mereka terserempak dengan suatu bayangan (merupai wanita berpakaian putih) berada di mana-mana sahaja, termasuk (surau lama sekolah yang berada di belakang sekolah dan kini telah dirobohkan), kantin dan blok terakhir (bersebelahan kawasan belakang sekolah). Beberapa tandas sekolah itu telah ditutup oleh kerana kes-kes berhantu juga.

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

Little Grey Rabbit in the Blogging Communities

blog malaysia: bloggers directory Komuniti Blogger Malaysia The Star R.AGE All Malaysia Info Blogger Project 大馬部落 我的部落 | 我的博客書 WWE Universe Earth Hour Who Wants To Be A Millionaire? Malaysia new RedesignMalaysia.com Blog for FT Cares! Selangor Bloggers Tweeter Malaysia
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates